dijous, 21 de maig del 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest

El principi al no saber quin material era la webquest em constava imaginar-me com es podría elaborar un material pedagògic que pogués servir per desenvolupar habilitats interculturals, ja fos dirigit cap els alumnes o cap els professors. Però després de "xafardejar" diferents webquests d'altres cursos i les pàgines que ens van proporcionar els consultors em vaig sorprendre positivament del treball que es pot fer. És una bona eina tant perquè els propis professor i alumnes creïn des de l’aula d’informàtic les seves webquest i les puguin divulga a altres centres.
A més a més podem considera que encara que sigui un treball realitzat a l’aula d’informàtica pot ser utilitzat com una assignatura transversal que pot anar des de l’àrea de social, a la de tutoria, ...

Crec que la nostra proposta està dins del nivell d’intercanvi de coneixement i de transformació cultural, ja que coneixeran les diverses cultures que hi ha. I això farà que hi hagi diàleg i donarà pas a la creació de nous codis culturals.

Ens va costar una mica arrencar el treball en grup, ja que no tenim gaire clar cap on dirigir-nos i com fer-ho. Però un cop vam decidir quin tema volíem tractar, vam començar a fer un pluja d'idees de quines activitats podíem realitzar i ens vam anar repartint les diferents tasques i apartats.
Un dels objectius que preteníem és ajudar el alumnes a que s’adonessin que no tothom viu de la mateixa manera, que no tothom té les mateixes oportunitats i que hi ha gent que viu en condicions molt precàries. D’aquesta manera els alumnes també seran més conscients de la diversitat que hi ha de les cultures, de maneres de pensar,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada