dimecres, 1 d’abril del 2009

2.Debat

El debat m'ha ajuda a comprendre molt millor els conceptes treballats en el mòdul 1 i 2 de l'assignatura. I d'aquesta manera poder realitzar l'informe amb menys dificultat.


El cas que se'ns plantejava encara que fos molt breu es podien analitzar moltes coses diferents i intentar posicionar-se de maneres oposades. Depenen de com et mires unes imatges pots treure diferents conclusions. Les aportacions dels companys han estat molt positiva. Ja que amb algunes reflexions que han anat sorgint m'han fet pensar sobre temes que abans no m'havia plantejat d'aquella manera.

La primera dificultat ha estat que era la primera vegada que participava en un debat d'aquest tipus i el principi em vaig perdre bastant, ja que moltes vegades em sentia molt perduda el veure tantes aportacions. Després mica en mica vaig anar agafant el fil, encara que igualment el ser tantes persones crec que m'he perdut algunes aportacions que segur que eren interessants.

Potser el fer poc que he començat a fer psicopedegogia hi havia molts conceptes que no dominava, hi havia alguns moment que pensava que era una assignatura que havia de haver agafat més endavant. Però després de finalitzar el debat i l'informe veig que puc aprendre molt i intentar posar a la pràctica aquests coneixements i les reflexions fetes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada