diumenge, 31 de maig del 2009

Valoració PAC2 i PAC3

Pel que fa a la pac2 (creació d'una webquest) vaig una valoració molt positiva, he pogut conèixer un recurs molt interessant per poder treballar amb els alumnes i amb els professors. I també per poder difondre, d'una manera no molt complicada, noves idees per altres professionals.
Mirant el exemples per fer la pac vaig adonar-me'n que hi ha moltes webquest creades que poden ser molt útils per treball el tema de la interculturalitat d'una manera més dinàmica i motivadora.
Tot s'ha de dir que en un primer moment vaig pensar que seria molt complicat fer aquesta pac, ja que les noves tecnologies a vegades se'm resisteixen, però un cop ens hi vam posar amb el grup va anar tot bastant rodat.
També m'ha servit per treballar alguns conceptes de l'assignatura mitjançant una aplicació pràctica.

Pel que fa a la pac3 és una activitat que hauríem de fer més sovint, ja que és important saber fer crítiques constructives per anar millorant (al fer aquesta pac m'he adonat d'algunes millores que es podrien fer en la nostra webquest). També he pogut veure que es pot treballar la interculturalitat des de diferents nivells alguns molt generals i altres més concrets.

En general, les pac's plantejades han estat molt dinàmiques hi m'han servit per interioritzar i entendre els diferents conceptes d'una manera diferent i engrescadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada